Mitas ir tikrovė

Mazda6 2005m.

Visiems Mazdų savininkams reiktų skubiai pasitikrinti bei atlikti antikorozinį padengimą, norint išsaugoti automobilį…

Hyundai Tuscon 2008m

Prieš patenkant į mūsų Dinitrol antikorozinį centrą, šiam automobiliui buvo atliktas antikorozinis dengimas, bet nevisiškai kruopsčiai…

MB 2000m.

Na ir ši klasė neatlaiko rūdžių antpuolio…

Chrysler Town&Country 2005m

“Plikas” amerikietis dar neragavęs lietuviškos žiemos…

Mazda Premacy 2002m

Korozijos intensyvumu neatsilieka nuo kitų Mazda modelių…

Mazda3 2005m

RŪDYS ĖDA TAVO AUTOMOBILĮ…!

Mazda 6 2003m

“Metų automobilis 2003” – “Mazda6”
Be abejo, jei kas būtų žinojęs kas nutiks kėbului po trejų ar ketverių eksploatacijos metų, vargu ar jis pretenduotų į šį titulą…

Nissan Patrol 2000m

Po septynerių eksploatacijos metų gilūs korozijos pažeidimai byloja apie nepakankamą kėbulo apsaugą…net ir po trejų-ketverių metų šis automobilis turės nemenką likutinę vertę jei nebus kiauras kaip rėtis…net ir tokioje stadijoje korozijos procesą galime pristabdyti ir prailginti šio automobilio tarnavimo laiką penkiais-aštuoniais metais.

MB Vito

Net ir šios klasės automobiliai nėra pakankamai atsparūs mūsų keliams…

Ford transit 2006m

Komercinės klasės automobiliams yra būdinga visiškai neapsaugotas dugnas…pasekoje po dvejų  eksploatacijos metų jau matomi gilūs korozijos židiniai.

Mitsubishi Pajero 2001m

Mitsubishi Pajero 2001m gamybos… stipriai paveiktas korozijos visas dugnas bei slenksčiai.