Antikorozinis padengimas (Klaipėda)

antikorozinis padengimas klaipeda

„Vakarų antikoro“ antikoroziniame centre yra atliekamos specializuotos antikorozinio padengimo, arkų virinimo ir slenksčių taisymo paslaugos lengviesiems, komercinės paskirties automobiliams ir mikro autobusams. Antikorozinis padengimas – esminė paslauga, sauganti automobilius nuo korozijos ir prailginanti jų tarnavimo laiką. Atsižvelgus į automobilio būklę bei kliento pageidavimus, yra parenkama antikorozinio dengimo programa.

Tel. Nr. +370 46 236622

El. Paštas: jasas(eta)vakaruantikoras.lt

Antikorozinio padengimo programos:

PAGRINDINIAI AUTOMOBILIŲ ANTIKOROZINIO PADENGIMO DINITROL™ MEDŽIAGOMIS TECHNOLOGIJOS ETAPAI:

standartinis-antikorozinis-padengimas-nr1
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas

1. STANDARTINIS ANTIKOROZINIS PADENGIMAS (REKOMENDUOJAMA DENGIANGT PIRMĄ KARTĄ)

1) Standartinis antikorozinis automobilio dengimas yra naudojamas automobiliems, kurie nebuvo dengti tokia danga anksčiau. Visų pirma automobilis turi būti tinkamai paruoštas: naudojant keltuvą yra nuimami automobilio posparniai, ratai, purvasargiai, kitos apsauginės dalys. Taip siekiama išvengti bet kokių nepadengtų vietų, kuriose gali atsirasti korozija.

 

2) Antrasis žingsnis yra skirtas automobilio dugno plovimui. Tam yra pasitelkiama aukšto slėgio vandens purškimo įranga ir karšto vandens srovė. Šis derinys padeda pašalinti nešvarumus ir tinkamai paruošti dengiamą paviršių.

 

3) Išplovus automobilį ir patikrinus jo paviršių, imamasi kėbulo džiovinimo darbų. Siekiant panaikinti drėgmę, automobilio dugno džiovinimas vyksta pasitelkiant karšto oro srautą.

 

4) Užbaigus paruošimo darbus, pereinama prie uždarų ertmių dengimo. Visos sunkiai prieinamos vietos yra padengiamos skvarbia medžiaga „Dinitrol ML“ arba „Dinitrol Penetrant”. Dengiami automobilio sparnai, durelės, statramsčiai, prie žibintų esančios ertmės ir t.t. Pagal gamintojo nurodymus yra gręžiamos kiaurymės, kad antikorozinis dengimas būtų efektyvus.

 

5) Arkų ir automobilio dugno padengimas yra vykdomas naudojant „Dinitrol“ gruntą ir specialias sutirštintas sertifikuotas antikorozines medžiagas. Šios medžiagos pasižymi atsparumu nuo mechaninio poveikio ir padidintu sukibimu su paviršiumi. Dugnas yra dengiamas 20cm pločio ir 0,5mm storio danga ties slenksčiais ir arkomis bei 0,3mm storio danga kitose vietose.

 

6) Paskutiniajame etape padengtas automobilis yra nuplaunamas, atliekama kokybės kontrolė. Klientui yra išduodamas antikorozinio dengimo sertifikatas, nurodantis, kaip reikia atlikti tolimesnę automobilio priežiūrą bei kada sugrįžti pakartotiniam kėbulo būklės vertinimui.

2. STANDARTINIS + GARSO IZOLIACIJA 479

1) Automobilis yra paruošiamas pakeliant jį keltuvu ir nuimant apsaugines dalis, ratus ir kt. Nuimamas apdailos detales.

 

2) Aukšto slėgio karšto vandens srove plaunamas automobilio dugnas, šalinamos rūdžių apnašos, purvas. Taip pat yra pašalinama sena antikorozinė danga.

 

3) Vyksta automobilio džiovinimas pasitelkiant karšto oro srautą. Panaikinami ne tik vandens likučiai, bet tarpuose esanti ir drėgmė.

 

4) Uždarų ertmių dengimo procesas vyksta pagal technologiją gręžiant ertmėse kiaurymes ir pasitelkiant specialius antgalius antikorozinės dangos aplikavimui. Ertmių dengimui yra naudojamos skvarbios ir vaškingos „Dinitrol“ medžiagos. Taip pat yra dengiami variklio ir bagažinės dangčiai.

 

5) Automobilio dugnas ir arkos yra svarbiausia antikorozinio dengimo dalis. Jos yra dengiamos atspariomis medžiagomis prieš tai atlikus gruntavimo darbus. Dengiamas automobilio dugnas, arkos, vietos už galinių ratų bei ratų nišos. Slenksčiai yra dengiami 0,8-1,0mm storio danga, kitos zonos 0,6-0,8mm. Tokio storio danga papildomai pagerina ir automobilio garso izoliacines savybes.

 

6) Papildomai antikorozine danga yra dengiamos kitos automobilio dalys pagal pageidavimą. Standartinio + garso izoliacijos dengimo metu yra sunaudojama 50% daugiau medžiagų.

 

7) Antikorozine danga padengtas automobilis yra plaunamas, tikrinama dangos kokybė. Išduotas antikorozinio dengimo sertifikatas nurodo garantinį dangos laikotarpį bei kada reikia atlikti sekantį patikrinimą.

standartinis-antikorozinis-padengimas-nr1
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas-nr1
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas
standartinis antikorozinis padengimas

3. VIDINĖS ERTMĖS + VIENU SLUOKSNIU DUGNAS (REKOMENDUOJAMA DENGIANT PAKARTOTINAI)

1) Atvykus pakartotiniam automobilio antikorozijos dengimui yra siūlomas vidinių ertmių ir vieno sluoksnio dugno dengimas. Automobilis vėl yra paruošiamas darbams pakėlus ant keltuvo bei nuėmus ratus ir kitas reikiamas dalis.

 

2) Dugnas yra plaunamas karšto vandens srove šalinant nešvarumus ir tinkamai paruošiant dengiamą paviršių. Plovimo metu taip pat yra pašalinama sena nekokybiška antikorozinė danga.

 

3) Specialia įranga kėbulas yra džiovinamas karštu oru. Džiovinami ir išgarinami vandens likučiai bei drėgmė.

 

4) Uždaros ertmės yra dengiamos skvarbia „Dinitrol ML“ arba „Dinitrol Penetrant” medžiaga. Dengiamos visos vidinės ir sunkiai prieinamos vietos gręžiant technologines kiaurymes. Viskas yra atliekama vadovaujantis automobilių gamintojų technologiniais reikalavimais.

 

5) Dugnas ir arkos yra dengiamos naudojant specialias „Dinitrol“ priemones (gruntą ir antikorozinę dangą). Šios medžiagos privalo pasižymėti geru sukibimu bei atsparumu išorės poveikiui ilgalaikei automobilio apsaugai užtikrinti. Dengiamos automobilio ratų nišos, slenksčiai, posparniai, dugnas ir kitos esminės zonos.

 

6) Automobilis plaunamas, sausinamas, tikrinama dangos kokybė. Atlikus šiuos veiksmus yra išduodamas garantinis padengimo sertifikatas.

4. TIK DUGNAS + SLENKSČIAI

1) Ne paslaptis, jog dugnas ir slenksčiai yra jautriausios korozijos vietos. Dugno ir slenksčių antikorozijos dengimo paslauga yra skirta šių vietų apsaugai ir korozijos plitimo stabdymui. Automobilis yra pakeliamas keltuvu darbų paruošimui.

 

2) Karštu vandeniu yra plaunamas automobilio dugnas 180 atm vandens srove. Nuimami nešvarumai, rūdys, senoji danga.

 

3) Kėbulas džiovinamas karštu oru.

 

4) Atliekamas dugno ir ratų arkų dengimas. Ratų nišos ir slenksčiai yra padengiami 20cm pločio (0,5mm storio) juosta. Kitos zonos – 0,3mm antikorozine danga. Naudojama atspari ir skvarbi „Dinitrol“ danga, skirta būtent tokių automobilio vietų izoliacijai.

 

5) Baigiamojoje stadijoje automobilis yra nuplaunamas ir atiduodamas savininkui kartu su oficialiu garantiniu sertifikatu.

standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas-nr1
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas
standartinis antikorozinis padengimas

5. TIK VIDINĖS ERTMĖS

1) Kėbulo vidinių ertmių padengimas yra atliekamas naudojant vaškingas medžiagas bei specialią kiaurymių gręžimo technologiją. Kiekvienas automobilio modelis turi individualią schema, pagal kurią antikorozinė danga patenka į reikiamas vietas ir suteikia ilgalaikę kėbulo apsaugą nuo vidinės korozijos.

 

2) Užbaigus vidinių ertmių dengimo darbus automobilis yra nuplaunamas ir patikrinamas specialistų. Antikorozinei dangai atitinkant kokybės reikalavimus yra išduodamas garantinis sertifikatas.

6. GARSO IZOLIACIJA 479 + DUGNO IR SLENKSČIŲ APSAUGA

1) Automobilis yra paruošiamas kėbulo dengimo darbams naudojant keltuvą. Nuimamos apsauginės ir apdailos dalys, ratai.

 

2) Senoji antikorozinė danga, rūdys ir kiti nešvarumai nuo automobilio dugno yra pašalinami naudojant aukšto slėgio karšto vandens srovę.

 

3) Vyksta dugno džiovinimas karšto oro srove. Šalinama drėgmė.

 

4) Ratų arkos ir dugnas yra gruntuojami bei dengiami tirštomis „Dinitrol“ medžiagomis. Papildomai šios vietos yra dengiamos priemonėmis, izoliuojančiomis garsą. Visos medžiagos yra derinamos tarpusavyje siekiant išgauti geriausią rezultatą. Arkos ir slenksčiai yra dengiami storesniu sluoksniu papildomai apsaugai nuo galimo mechaninio poveikio.

 

5) Klientui grąžinamas nuplautas automobilis su išduotu garantiniu sertifikatu. Dangos kokybė yra patikrinama kokybės specialistų.

standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas-nr1
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis antikorozinis padengimas
standartinis-antikorozinis-padengimas
standartinis antikorozinis padengimas

Antikorozinis automobilio padengimas Dinitrol – efektyvi apsauga kiekvienam automobiliui

antikorozinis

Automobilių korozija – neišvengiamas visų automobilių eksploatavimo ir dėvėjimosi požymis. Kad ir kaip būtų nemalonu, tačiau korozija anksčiau ar vėliau pasiglemžia visus automobilius. Vis dėlto, egzistuoja keli faktoriai, kurie lemia korozijos atsiradimo laiką, pavyzdžiui, automobilio gamintojas bei konkreti markė, eksploatavimo aplinkybės ir, žinoma, priežiūra. Antikorozinis automobilio padengimas – populiari paslauga ir efektyvi apsauga kiekvienam automobiliui. Tačiau kaip užtikrinti, jog antikorozinė danga turės ilgalaikį efektą? Ar verta ja dengti rūdyti pradėjusius automobilius? Kada tai geriausia daryti? Šiuos ir panašius klausimus „Vakarų antikoro“ specialistai girdi kone kasdien, tad atsiribokime nuo mitų bei stereotipų ir pažvelkime, kaip yra iš tiesų.

Antikorozinė danga. Ką privalu žinoti?

antikorozine danga dinitrol

Automobilio korozija gali būti išorinė (matoma vizualiai) arba vidinė, esanti po apdailos ir korpuso detalėmis. Ypač pavojinga yra pastaroji, kadangi viduje vykstantys korozijos procesai dažniausiai yra aptinkami smarkiai per vėlai, tad gerokai brangiau kainuoja surūdijusių detalių tvarkymas arba keitimas. Pavėlavus automobilį padengti korozija, gali būti pažeidžiamas ne tik dugnas, bet ir važiuoklė. Surūdijusios arkos yra pjaunamos ir keičiamos naujomis, tačiau toks remontas užima laiko ir kainuoja brangiau nei kėbulo padengimas antikorozine danga.

„Vakarų antikoro“ meistrai naudoja kokybiškas, SO 9001 standartą atitinkančias „Dinitrol“ antikorozines medžiagas, pagamintas pagal specialią technologiją. Automobilio padengimas antikorozija turi būti atliekamas kaip įmanoma anksčiau. Interneto platybėse, net ir įvairiuose publikuotuose straipsniuose galima rasti informacijos bei patarimų, jog naujiems automobiliams antikorozinė danga nereikalinga, tačiau tai yra visiškai netiesa. Kuo automobilis antikorozine danga padengiamas anksčiau, tuo ilgesnė ir efektyvesnė yra jo apsauga ir atsparumas korozijai. Specialistai į tai pataria žiūrėti, kaip į avalynės priežiūrą – batus prieš naudojimą impregnuokite apsauginiu sluoksniu ir jūsų mėgstama avalynė tarnaus ilgiau.

Automobilių antikorozinis padengimas esant korozijos židiniams

rudžių šalinimas automobiliams

Antikorozinio padengimo tikslas – specialia danga padengti bei apsaugoti visas automobilio korozijos „rizikos zonas“: arkas, slenksčius, dugną, apatines durelių dalis, lonžeronus, durelių statramsčius. Koroziją lemia drėgmės ir deguonies sąveika, o kaip žinia, net ir brangiausių automobilių kėbulai yra gaminami iš skardos, kuri nėra atspari tokiems veiksniams. Žinoma, korozijos atsiradimo greitis priklauso ir nuo oro klimato, automobilio priežiūros, žiemos metu keliuose naudojamų druskos mišinių, temperatūrų kaitos, net ir pačių kelių kokybės, tačiau automobilio antikorozinis padengimas yra reikalingas visoms lengvosioms transporto priemonėms, nes padeda saugoti automobilio išorę nuo visų aplinkos veiksnių.

Jei prižiūrėti automobilio tinkamai nepavyko ir rūdžių žymės vis tik pasirodė, tai taip pat galima suvaldyti antikorozinio padengimo būdu. Žinoma, antikorozinė danga nepanaikina atsiradusių rūdžių, tačiau izoliuoja korozijos židinį ir apsaugo kėbulą nuo tolimesnio korozijos plitimo. Kokybiška antikorozinė danga automobiliui ne tik atitolina, bet net ir iki 100 kartų ir sulėtina korozijos procesus, todėl „Vakarų antikoro“ specialistai rekomenduoja padengti specialia danga net ir rūdžių jau paveiktas vietas. Taip ženkliai prailginsite automobilio tarnavimo laiką bei ilgiau išsaugosite jo vertę.

Antikorozinio padengimo procesas

automobilio antikorozinis padengimas dinitrol

Planuojate daryti savo automobilio antikorozinį dengimą, tačiau įdomu, kaip vyksta šis procesas? Klaipėdoje esančio „Vakarų antikoro“ automobilių serviso specialistai rūpinasi, jog visi antikorozinio padengimo darbai vyktų laikantis technologijos. Visų pirma automobilis turi būti kruopščiai nuplaunamas aukšto slėgio vandens srove, siekiant panaikinti visus nešvarumus, purvą ir seną, nekokybišką antikorozinį sluoksnį. Labai svarbu automobilį išdžiovinti sausoje aplinkoje, nes tik visiškai išdžiūvęs automobilis gali tinkamai sugerti antikorozinį sluoksnį.

Pagal automobilio gamintojo modelio schemą yra gręžiamos kiaurymės, pro kurias per specialius antgalius yra purškiamos vaškingos, gerai kimbančios antikorozinės medžiagos. Kiekvienai automobilio vietai yra naudojama vis kitokios sudėties „Dinitrol“ danga geriausiam efektui išgauti. Viskas yra atliekama naudojant keltuvą, kad būtų galima pasiekti net ir sunkiai prieinamas vietas. Neturint keltuvo ir specialiai tam skirtos įrangos, antikorozine danga tolygiai padengti viso paviršiaus yra neįmanoma, todėl atliekant šį darbą savarankiškai bus sunku tikėtis gero rezultato, o rūdys ir toliau plis iššaukdamos kitas automobilio problemas.

Užbaigus antikorozijos padengimo darbus, iš serviso reikėtų reikalauti, jog darbuotojai užpildytų ir pateiktų garantinį sertifikatą, kuriame būtų kėbulo būklės įvertinimas prieš antikorozinį padengimą bei nurodytos medžiagos, naudotos antikorozinio dengimo metu. Sertifikate taip pat turi būti nurodytas garantinis laikotarpis ir laikas, kada automobilį reikia priduoti pakartotinei apžiūrai.

Automobilio priežiūra po antikorozinio padengimo

antikorozine danga

Savo aplinkoje galime išgirsti mitų, jog padengus automobilį antikorozine danga, jo priežiūrą praktiškai galima pamiršti. Tai nėra tiesa, nes antikorozinė danga automobilius saugo nuo rūdžių ir korozijos, bet ne nuo purvo ar nešvarumų. Antikorozinė danga nepasižymi atstumiamuoju poveikiu, kokias sukuria aktyviosios nano technologijos dalelės, tačiau kitaip nei hidrofobines savybes turintys automobilių priežiūros gaminiai, antikorozinė danga veikia giluminiame sluoksnyje ir neleidžia atsirasti ar plisti korozijai. Net ir vaškinės ar keraminės dangos, skirtos automobilio išvaizdos saugojimui bei gerinimui, tik iš dalies palengvina automobilio priežiūrą, bet jos nepakeičia.

Taigi norint, kad automobilis po antikorozinio padengimo išliktų ilgiau apsaugotas, teks laikytis tam tikrų priežiūros taisyklių. Svarbu perskaityti ir vadovautis antikorozinio centro pateiktomis rekomendacijomis, esančiomis garantiniame sertifikate. Pateikiame kelis iš įprastai profesionalų pateikiamų patarimų:

Kada ir kokius automobilius reikia dengti antikorozine danga?

hyundai

Kaip nėra namų be dūmų, taip nėra ir nerūdijančių automobilių. Kaip jau minėjome, kuo anksčiau kreipsitės į specialistus dėl antikorozinio padengimo, tuo daugiau naudos turėsite. Skandinavijos ir kitose Vakarų Europos šalyse, automobilio priežiūra yra savaime suvokiama, todėl tam įtakos neturi nei automobilio metai, nei modelis, nei už lango esantis oras. Papildomai vairuotojus apie antikorozinės dangos naudą ir svarbą edukuoja tiek naujų automobilių pardavėjai, tiek draudikai, tiek servisų atstovai. Deja, Lietuvoje vis dar turime situaciją, kad automobiliu pradedama rūpintis tik tuomet, kai kitos išeities nebėra, todėl gatvėse iki šiol matome pakankamai daug surūdijusių automobilių.

Verta pastebėti, jog kuo automobilis yra naujesnis, tuo jo antikorozinei dangai yra suteikiama ilgesnė garantija. Būtent todėl sakoma, kad laiku prižiūrimas automobilis reikalauja mažiau išlaidų. Kalbant apie tinkamiausią laikotarpį antikorozinės dangos dengimui – jeigu šį darbą atlieka profesionalai, geriausio apibrėžto laiko tam nėra. Yra priimtina, jog antikorozinė danga yra dengiama prieš žiemą arba prieš atliekant techninę apžiūrą, tačiau automobilis bet kuriuo atveju turi būti nuplaunamas, išdžiovinamas ir dengiamas sausomis sąlygomis esant tinkamai temperatūrai, todėl laukti rudens arba tinkamos progos tikrai neverta, nes paprastai didžioji dalis rūdžių yra nematomos.

Automobilių dugno padengimas antikorozine danga, ką privalu žinoti visiems?

Nors ir nėra vienos svarbiausios vietos, kurią dengiant automobilį antikorozine danga reiktų išskirti, vis dėlto automobilio dugnas turėtų sulaukti papildomo dėmesio. Kitaip nei vidinės ertmės, automobilio dugnas yra veikiamas ir mechaniškai. Kaip žinia, mechaniškai paveiktos vietos (nežymūs įbrėžimai) sudaro puikias sąlygas korozijos atsiradimui, nes pažeistas paviršius nėra atsparus ir apsaugotas. Dugno dengimas antikorozine danga padeda “užglaistyti“ tokias vietas bei suteikia ilgalaikę apsaugą. Geresniam sukibimui ir didesnei apsaugai yra naudojamos specialios „Dinitrol“ antikorozinės bei grunto dangos; taip apsaugomi slenksčiai, arkos, dugno vietos už galinių automobilio ratų. Jei automobiliu planuojate naudotis ilgą laiką, dugno padengimas antikorozine danga taps pagrindiniu įrankiu, kuris prailgins jūsų automobilio eksploatacijos laiką. Apatinės automobilių dalies korozija yra dažniausiai pasitaikantis reiškinys, todėl automobilio dugno padengimas antikorozine danga turėtų tapti kiekvieno vairuotojo rūpesčiu. Rūpinkitės savo automobiliu atsakingai!

Čia pateikiame automobilius kuriems sunerimti reikėtų labiausiai.

Kiek kainuoja antikorozinis padengimas dugnui?