1. STANDARTINIS ANTIKOROZINIS PADENGIMAS (REKOMENDUOJAMA DENGIANGT PIRMĄ KARTĄ)
1) Standartinis antikorozinis automobilio dengimas yra naudojamas automobiliems, kurie nebuvo dengti tokia danga anksčiau. Visų pirma automobilis turi būti tinkamai paruoštas: naudojant keltuvą yra nuimami automobilio posparniai, ratai, purvasargiai, kitos apsauginės dalys. Taip siekiama išvengti bet kokių nepadengtų vietų, kuriose gali atsirasti korozija.
2) Antrasis žingsnis yra skirtas automobilio dugno plovimui. Tam yra pasitelkiama aukšto slėgio vandens purškimo įranga ir karšto vandens srovė. Šis derinys padeda pašalinti nešvarumus ir tinkamai paruošti dengiamą paviršių.
3) Išplovus automobilį ir patikrinus jo paviršių, imamasi kėbulo džiovinimo darbų. Siekiant panaikinti drėgmę, automobilio dugno džiovinimas vyksta pasitelkiant karšto oro srautą.
4) Užbaigus paruošimo darbus, pereinama prie uždarų ertmių dengimo. Visos sunkiai prieinamos vietos yra padengiamos skvarbia medžiaga „Dinitrol ML“ arba „Dinitrol Penetrant”. Dengiami automobilio sparnai, durelės, statramsčiai, prie žibintų esančios ertmės ir t.t. Pagal gamintojo nurodymus yra gręžiamos kiaurymės, kad antikorozinis dengimas būtų efektyvus.
5) Arkų ir automobilio dugno padengimas yra vykdomas naudojant „Dinitrol“ gruntą ir specialias sutirštintas sertifikuotas antikorozines medžiagas. Šios medžiagos pasižymi atsparumu nuo mechaninio poveikio ir padidintu sukibimu su paviršiumi. Dugnas yra dengiamas 20cm pločio ir 0,5mm storio danga ties slenksčiais ir arkomis bei 0,3mm storio danga kitose vietose.
6) Paskutiniajame etape padengtas automobilis yra nuplaunamas, atliekama kokybės kontrolė. Klientui yra išduodamas antikorozinio dengimo sertifikatas, nurodantis, kaip reikia atlikti tolimesnę automobilio priežiūrą bei kada sugrįžti pakartotiniam kėbulo būklės vertinimui.